Veelgestelde vragen

Op deze pagina vindt u verwijzingen naar veelgestelde vragen over diverse onderwerpen op HockeyToday.

Ruilen en retourneren

  • 1. Hoe werkt ruilen en retourneren?
    Hoe werkt ruilen?

    •U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na de ontvangstdatum ruilen.
    •Meldt uw ruiling altijd aan via ons retourformulier en vul ook het artikel in dat u in de plaats wilt ontvangen.
    •Mail uw retourformulier naar info@hockeytoday.nl
    •Wij kijken of het artikel nog op voorraad is en leggen dit artikel voor u apart.
    •Zorg dat het retourformulier, een kopie van de factuur en het artikel goed verpakt zijn.
    •Stuur uw pakket op via de post. Bewaar het afgiftebewijs goed. De verzendkosten voor het retourneren betaalt u zelf.
    •Stuur uw pakket op naar: Hockeytoday, Postbus 107, 4560 AC Hulst.
    •Zodra wij uw pakket hebben ontvangen krijgt u van ons per e-mail een bericht. Het geruilde artikel sturen wij naar u op.
    •Is het artikel bijbesteld? Dan sturen wij dit artikel naar u op zodra het bij ons binnen is.
    •U kunt het artikel dat voor u apart ligt ook komen afhalen in onze winkel. Geef dit aan op het retourformulier.
    •Kijk op www.hockeytoday.nl voor onze adresgegevens.


    Hoe werkt retourneren?


    •U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na de ontvangstdatum retourneren.
    •Vul het retourformulier in. Zorg dat het artikel samen met het retourformulier en een kopie van de factuur goed verpakt zijn.
    •Stuur uw pakket op via de post. Bewaar het afgiftebewijs goed. De verzendkosten voor het retourneren betaalt u zelf.
    •Stuur uw pakket op naar: Hockeytoday, Postbus 107, 4560 AC Hulst
    •Zodra wij uw pakket hebben ontvangen krijgt u van ons per E-mail een bericht.
    •Het aankoopbedrag storten we binnen 14 dagen terug op uw rekening.
    •U kunt uw retour ook in onze winkel afgeven. Geef dit aan op ons retourformulier.
    •Kijk op www.hockeytoday.nl voor onze adresgegevens.
  • 2. Wat zijn de voorwaarden voor ruilen en retourneren?

    Wij willen graag dat u tevreden bent met uw aankoop. Is de aankoop niet zoals verwacht. Geen probleem!

    U kunt uw bestelling met de originele labels eraan binnen 14 dagen na de ontvangstdatum ruilen of retourneren.
    Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen.

    Hebt u het artikel al gebruikt of is het beschadigd? Dan is ruilen of retourneren helaas niet meer mogelijk.
    Natuurlijk mag u de kleding wel eerst passen zoals gebruikelijk is in een winkel.

     

     


     

  • 3. Kan ik mijn product dat ik online heb besteld ook ruilen of retourneren in de winkel?

    U kunt het artikel ook komen ruilen in onze winkel.

    U kunt het artikel ook komen retourneren in onze winkel, wij storten het
    betaalde bedrag terug op de manier waarop je betaald hebt.

    Geef dit aan op het retourformulier als U wilt komen ruilen of retourneren in onze winkel.

  • 4. Binnen hoeveel dagen moet ik ruilen of retourneren?

    U kunt uw bestelling binnen 14 dagen na de ontvangstdatum ruilen of retourneren.

  • 5. Zijn er kosten verbonden aan ruilen of retourneren?
    Ruilen en retourneren binnen Nederland: u betaalt zelf de verzendkosten.
    Ruilen en retourneren buiten Nederland: u betaalt zelf de verzendkosten.

    Wil je ruilen? Dan betaal je over de nieuwe zending geen extra verzendkosten.

    Verkeerd artikel ontvangen: Wij regelen dit kosteloos.

Garantie en klachten

  • 1. Hoe kan ik een klacht melden over een artikel?
    Hoe werkt de klachtenprocedure?

    Meldt uw klacht aan via ons klachtenformulier. Vermeld hierbij duidelijk het artikel, de maat en uw klacht.
    Vul het klachtenformulier in en stuur het naar het juiste e-mailadres, te weten:
    info@hockeytoday.nl
    Wij sturen U een e-mail met verdere instructies.

  • 2. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen.
    Wat doe ik als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

    Meldt uw klacht altijd aan via ons klachtenformulier
    Vermeld hierbij duidelijk het artikel en de maat van het verkeerd ontvangen artikel en ook het artikel en de maat van het origineel bestelde artikel.
    Mail uw klachtenformulier naar info@hockeytoday.nl
    •Wij kijken of het goede artikel nog op voorraad is en leggen dit voor u apart.
    •Zorg dat het klachtenformulier, een kopie van de factuur en het verkeerd ontvangen artikel goed verpakt zijn.
    •Stuur uw pakket op via de post. Bewaar het afgiftebewijs goed.
    •Stuur uw pakket op naar Hockeytoday, Postbus 107, 4560 AC Hulst
    •Zodra wij uw pakket hebben ontvangen krijgt u van ons per E-mail een bericht.
    •Wij zorgen ervoor dat u het goede artikel kosteloos ontvangt en storten het bedrag van de verzendkosten terug op uw rekening.

Bestellen en bezorgen

Betalen

  • 1. Wat zijn de betaalmogelijkheden?

    U kunt op verschillende manieren betalen, zowel met iDeal als met creditcard.

    Hoe werkt betalen via iDEAL?

    U kunt betalen via iDEAL als u gebruik maakt van internetbankieren. Betalen via iDEAL gaat op dezelfde manier als internetbankieren. U hebt uw bankpas en identificatienummer nodig.

    Hoe werkt betalen met uw creditcard?

    U kunt betalen met een MasterCard en Visa Card. U kunt uw creditcard gegevens via een beveiligde SSL server invoeren. Dit herkent u aan de gesloten sleutel bovenaan uw scherm. Als de creditcardmaatschappij de bestelling heeft goedgekeurd, versturen wij uw bestelling. Wij berekenen geen extra kosten. U betaalt alleen de kosten die uw creditcardmaatschappij berekend.

    Uw voordelen:

    U betaalt via veilige software.

  • 2. Is het mogelijk om achteraf te betalen?

    Nee helaas kunt U achteraf niet betalen.

    U kunt bij ons betalen met ideal of creditcard.